SuperProfil ako súčasť služby MediatelYext
Chceli by ste si upravovať a meniť firemné údaje pohodlne z jednej platformy? Info o vašej spoločnosti, údaje o zamestnancoch, otváracie hodiny alebo denné menu – to všetko si viete prehľadne nastaviť v SuperProfile služby MediatelYext. Poďme si teda predstaviť, čo všetko s touto super funkciou môžete robiť.
Adresa a poloha na mape
Na úvod je dôležité, aby vaši zákazníci vedeli, kde vás hľadať. SuperProfil vám umožňuje nastaviť si adresu vášho sídla a taktiež nechýba možnosť skryť adresu. Táto funkcia je užitočná najmä pre menších živnostníkov, ktorí sa venujú remeslám (maliari, kominári atď.) a tým pádom nemajú žiadnu fyzickú prevádzku.
Systém na základe vami uvedenej adresy vytvorí ikonku na mape. V prípade, že by automaticky vygenerovaná poloha bola chybná, tak si ju môžete nastaviť manuálne. Rovnako tak môžete na mape vyznačiť aj miesto na parkovanie pre vašich klientov.
Pracovný čas a jedálny lístok
Po polohe musíte, samozrejme, zákazníkov informovať aj o vašich otváracích hodinách, respektíve pracovnom čase. SuperProfil vám okrem toho umožňuje nastaviť aj zmenu otváracích hodín počas sviatkov či iných dní pracovného pokoja.
Pohybujete sa v oblasti gastronómie? Jedálny lístok na vašich stránkach alebo aplikáciách je must-have záležitosť a mali by ste dbať na jeho aktuálnosť. Cez superprofil môžete uverejniť podrobné info o vašom jedle – nielen názov a cenu, ale aj fotografiu, popis alebo počet kalórií.
Produkty a služby
Pre zákazníka je veľmi podstatné, aby sa dobre orientoval vo vašich produktoch a službách. Určite aj vy poznáte ten nepríjemný pocit, keď niečo hľadáte, ale stránka s vami vôbec „nespolupracuje“.
SuperProfil rieši aj túto záležitosť. Prostredníctvom neho si môžete nastaviť kategórie produktov a služieb a jednotlivo k nim pridávať dôležité info ako napríklad:
- Názov a popis
- Fotografia
- Video z YouTube
- URL adresa
- Možnosti
Widgety
Prostredníctvom tzv. Widgetu môžete jednoducho preniesť informácie o Produktoch, Službách alebo menu do firemných zápisov vašej firmy v partnerskej sieti. Takto sa informácie dostanú ako k stálym, tak i k novým či potenciálnym zákazníkom.